اخبار شهرستان لامرد

ساخت وبلاگ

کد مطلب 3599- ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲:۵۶

اختصاصی؛

پوستر/انتخابات، ستون کشور

داوود نعیمی از جوانان خلاق و طراح لامرد با نزدیک شدن به روز انتخابات پوستری طراحی نموده که آن را در ادامه می بینید.

طراح: داوود نعیمی

جهت مشاهده عکس با کیفیت اصلی بر روی آن کلیک کنید

پوستر انتخاباتی

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:24

کد مطلب 3601- ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵:۵۴

گزارش تصویری/

جشن روز پرستار در لامرد

جشن روز پرستار با حضور پرسنل بیمارستان های لامرد، مهر، اشکنان، علامرودشت و بیرم در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 130 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:24

کد مطلب 3603- ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۲

آفت های انتخاب (1)

ناصالح بودن اقوام و اطرافیان

همگان از این اخلاق الهی پیروی نموده و در انتخاب خویش، اصالت را به صالح بودن خود کاندیدا مربوط کنند نه اطرافیان و اقوام؛ زیرا هر فردی در گرو اعمال خویش است.

لامـــــرود / موسی هنرپیشه - با  نزدیکتر شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  در هفتم اسفند و در حقیقت آغاز شمارش معکوس زمان انتخابات، بحث گزینش افراد صالح، به شدت مطرح می شود. اگر چه معیارهای انتخاب از دیدگاه قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) به دلیل توقع نظام و رهبری از مردم برای رأی دادن ملاک مدار و معیار محور، مسئله ای مهم و در جای خود قابل بررسی  است، اما شناخت آفات این انتخاب و گزینش از اولویت بیشتری برخوردار است. در این مطلب کوتاه، نگاهی به یکی از آفات انتخاب خواهیم داشت:


آفت یا بهانه ای به نام ناصالح بودن خویش و قومان یا اطرافیان 
گاهی افراد وقتی در مقام انتخاب قرار می گیرند. خودِ فرد و فعالیت های حوزه مسئولیت را کاملاً مناسب یافته اما با نگاهی به هِرَم خویشان و قومان، ناصالح بودن عمو و دایی یا یکی از همراهان را بهانه می کنند. مثلاً می گویند: عموی فلانی یا پسر آن یکی، ناصالح است.


این در حالی است که در فرهنگ نورانی قرآن کریم. خود فرد مهم است نه خویشان و وابستگان فامیلی وی. مثلاً حضرت نوح و لوط علیهما السلام اگر با این معیار مورد سنجش مردم واقع شوند، انتخاب نمی گردند . زیرا زنان این دو پیامبر بزرگوار نه تنها خوب نبودند، بلکه مطابق آیه 10 از  سوره مبارکه تحریم، الگوی سیّئه ای بودند که وعید ورودشان به جهنم داده شده است. قرآن کریم می فرماید: «ضرب الله مثلاً للذینَ کفروا إمرأت نوح و امرأت لوط.... و قیل ادخلا النار مع الداخلین»  


خداوند برای کافران مثالی از زن نوح و لوط زده است. این دو زن، زیر نظر دو پیامبر صالح ما بودند اما در رازداری به آن دو خیانت کردند و به آنها گفته شد که با کسانی که در جهنمند، وارد دوزخ و آتش شوید .


در همین رابطه قرآن کریم  در آیه 46 سوره مبارکه هود، به نااهل بودن پسر نوح، تصریح می کند و می فرماید: «قَالَ یا نوحُ اِنَّهُ لَیسَ مِن اَهلِکَ اِنَّهُ عَمَلٌ غَیرُ صَالِحٍ» یعنی خداوند متعال گفت: ای نوح! این پسر از اهل تو نیست او خود ، عملی ناصالح است. آری پسر نوح با اینکه از نظر نسبت، فرزند آن حضرت محسوب می شد، امّا در کشتی نجات قرار نگرفت و غرق گردیده و اهل دوزخ شد. با این ترتیب نوح زن و بچه اش ناصالح بودند، اما خداوند متعال او را انتخاب و از پیامبران اولی العزم خویش قرار داد تا همگان از این اخلاق الهی پیروی نموده و  در انتخاب خویش، اصالت را به صالح بودن خود کاندیدا مربوط کنند نه اطرافیان و اقوام؛ زیرا هر فردی در گرو اعمال خویش است. 


متقابلاً افرادی نیکوسیرت در خانواده های بدسیرت بوده که آنها نیز صرف نظر از انتسابشان به افراد ناصالح، مورد انتخاب الهی و تمجید خداوند متعال قرار گرفته اند که نمونه بارز آن، آسیه بنت مزاحم همسر فرعون است که خداوند متعال او را الگوی همه مؤمنان قرار داده و در آیه 11 سوره مبارکه تحریم  به صراحت فرموده است: « وَ ضَرَبَ اللهُ مثَلاً لِلَّذینَ آمَنوا امرأتَ فرعونَ.......»  جالب است که همین زن فرعون به مقام والای «عندیّت» همان مقام والای شهیدان رسیده ودر ادامه همین آیه  از خداوند تقاضا می کند که خانه ای در بهشت در جوار خودش به او عنایت کند.  


اگرچه از تلاش فراوان انبیاء در کنترل اطرافیان و خویشان نباید غافل بود و تلاش ابراهیم برای خارج کردن عویش «آزر» از آتش بت پرستی زبانزد است. اما بالاخره پس از معلوم شدن کُفر آنان، این پیامبران از آنها برائت جستند. خداوند متعال در آیه 114 سوره توبه می فرماید به محض اینکه برای ابراهیم روشن شد که او دشمن خداست، از او بیزاری جست: « فَلَمّا تبیَّنَ لَه اَنَّهُ عَدُوٌّ لِلهِ تَبَرَّأَ مِنه »       


این آیات شریفه علاوه بر این که بهانه ناصالح بودن خویشان و قومان را برای گزینش منتفی می کنند، اشاره ای به این موضوع نیز دارند که انتساب فرد به مدیران ارشد و حتّی رهبران جامعه ملاک برتری افراد نمی باشد و به تعبیر سیاسی آن، حاشیه امنیتی برای این گونه افراد با آرم انتساب و وابستگی به افراد مهم جامعه، وجود ندارد.   


به همین قرار اشرف پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) نیز عمویانش ابو لهب و ابو جهل و زنان آنها در کفر و الحاد،  زبانزد هستند و سوره شریفه «مَسَد »شدیدترین توبیخ ها را نسبت به ابولهب اعمال می کند و می فرماید: «تَبّت یدا ابی لهبٍ و تَب ....... وامرأته حَمّالهُ الحطب  فی جیدها حبل من مسد.» 


برخی از زنان پیامبر نیز به شهادت و گواهی آیات 3 تا 5 سوره مبارکه تحریم مبادرت به افشای راز پیامبر نموده اند و صرف نظر از اختلاف مفسران بر سر این که این دو زن چه کسانی بوده اند، مورد توبیخ و نکوهش شدید خداوند متعال قرار گرفته اند. برخی از زنان پیامبر بدون رعایت وظایف همسری پیامبر و شأن والای اشرف پیامبران، از خانه خارج و  به جنگ امام المسلمین آمدند. برخی از اصحاب پیامبر اکرم (ص)  که القاب زیبایی مانند «سیف الاسلام» را از طرف آن پیامبر دریافت کردند،  بعدها عاقبت به خیر نشدند و طلحه و زبیر مصداق بارز این گونه اصحابند.


 براستی اگر با معیار خویشان اقوام و اطرافیان، بخواهند پیامبر (ص) ر ا انتخاب یا به او رأی دهند، این جماعت او را برخواهند گزید؟ مسلماً هرگز! اما خداوند او را برگزیده و «مصطفای» خویش قرار  و از تمام انبیاء پیشین برتر قرار داده تا مُهر باطلی بر این تفکر بزند .


اگر چه مصادیق این موضوع در صحابه و تابعین که عاقبت به خیر نشدند، تا به امروز فراوانند، ولی به لحاظ پرهیز از طولانی شدن مطلب به همین مصادیق قناعت می کنیم و بر ملاک مدار رأی دادن تأکید می نماییم تا شماره بعد که آفتی دیگر را بررسی می کنیم.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:24

کد مطلب 3600- ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۳۸:۴۵

گزارش تصویری/

بازدید سرزده فرماندار لامرد از بیمارستان ولی عصر(عج)

بامداد چهارشنبه، مهندس منصوری فرماندار لامرد بصورت سر زده از وضعیت ارائه خدمات بیمارستان ولی عصر (عج) شهر لامرد بازدید کرد.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 134 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 12:03

کد مطلب 3597- ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶:۰۳

در نشست خبری؛

فرماندار لامرد: انتخابات تحقق آرمان های یک ملت است

فرماندار لامرد در نشست خبری خود اظهار داشت: رسانه ها مشوق حضور مردم در انتخابات باشند و به جنبه های مثبت بپردازند.

لامـــــرود / سید محمد حقایقی- عبدالرضا منصوری در ابتدای نشست خبری خود اظهار داشت: رسانه ها در حوزه انتخابات بسیار خوب عمل کرده اند و در جهت تبیین انتخابات و آگاهی بخشی به مردم داشته اند و در ادامه نیز این مسائل را به جدیت ادامه بدهند و رسالت آگاهی بخشی خود را در هیچ زمان قطع نکند.


فرماندار لامرد افزود: اکنون وارد فاز جدیدی از انتخابات می  شویم که مرحله اعلام اسامی داوطلبان است و اعلام زمان تبلیغات که بنا بر قانون تا 24 ساعت قبل از اخذ رای به مدت هفت  روز اجازه تبلیغات رسمی دارند.


این مسئول گفت: قانون، تکلیف تبلیغات را مشخص کرده که چه زمانی می توانند تبلیغ کنند و شیوه تبلیغات چگونه باشد. به چه صورت ستاد داشته باشند و که در این خصوص بایدها و نباید های تبلیغاتی توسط کاندیداها رعایت شود و همه قوانین را اجرا و هم رعایت کنند.


وی با بیان اینکه فرآیند تعیین شعب انجام شده و طبق برنامه زمان بندی انتخابات عملیبات اجرایی می شود، اضافه کرد: امیدوارم با حضور گسترده مردم یک انتخابات شاداب و پرشور داشته باشیم و اعلام می کنیم که برای یک انتخابات قانون مند و سالم همه تمهیدات لازم صورت گرفته و همه عوامل بازرسی و اجرایی با تمام توان از آرای مردم سیادت خواهند کرد تا فرمایش مقام معظم رهبری که رای مردم حق الناس است را گوش داده و اجرا نمایند.

منصوری در خصوص تعداد شعب اخذ رای نیز یادآور شد: 118 شعب اخذ رای آرا مردم را دریافت خواهند نمود که نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس، یازده شعبه افزایش داشته ایم.


وی همچنین در خصوص نحوه فعالیت نامزدهای انتخاباتی و توصیه با آنان خاطر نشان کرد: هر داوطلبی برنامه های خود و شایستگی های خود را به مردم اعلام کنند و خدمات دولت را زیر سوال نبرند و در برابر این خدمات همه باید مقید باشند که دولت در چه شرایط سختی و کاهش درآمد های نفتی چه خدماتی انجام داده  است.


وی افزود: از خدماتی که در دوسال گذشته در حوزه های مختلف، صورت گرفته است با عمر 37 ساله انقلاب اسلامی برابری می کند، اگر خدمات های نظام را نادیده بگیریم به نوعی به اجرای برنامه های دشمن کمک کرده ایم. با اقدامات نسنجیده به منافع ملی ضربه نزنیم و از این فرصت استفاده کنیم به مردم اعلام کنیم و امیدوار کنیم و از سیاه نمایی خودداری کنیم.


وی گوشزد کرد: افراد مواظب باشند از دایره عدل و انصاف خارج نشوند و نسبت به حقوق مردم مسئولیت داشته باشند. کسانی که خدمات نظام را زیر سوال می برند، انتخابات عرصه یک رقابت و تجلی وحدت باید باشد و تحقق آرمان های یک ملت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: رسانه ها جو یاس و ناامیدی را در بین مردم ترویج ندهند و ضمن آرامش، شور و هیجان را وارد انتخابات کنند و جنبه های مثبت را مشخص کنند.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 2:03

کد مطلب 3598- ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶:۱۲

گزارش تصویری/

نشست خبری فرماندار لامرد

فرماندار لامرد در آستانه مهلت تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با خبرنگار به گپ و گفت پرداخت.

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

نشست خبری فرماندار لامرد

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 2:03

کد مطلب 3595- ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴:۵۲

موسی هنرپیشه

نگاهی به شرکت های بازاریابی شبکه ای

از حلال یا حرام بودن این معامله که بگذریم، به یقین این معامله با سیل سؤالات و ابهاماتی که بخشی از آن در بالا مذکور افتاد، معامله ای شبهه ناک است و رسول اکرم (ص) و ائمه هدی (ع) ما را به شدت به اجتناب از مشتبهات و شبهه، برای عدم وقوع در حرام، دعوت کرده اند . چنانچه در دعای امام زمان (عج) می خوانیم : « و َ طَهِّر بطونَنَا مِنَ الحَرامِ و الشُّبهَهِ »

لامـــــرود/موسی هنرپیشه (کارشناس علوم قرآنی) - چندی است که در کشور ما بویژه در جنوب کشور شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال شده و به اذعان خودشان دارای مجوزهای رسمی و قانونی می باشند. صرف نظر از قیل و قال های پیرامون چرایی مجوز و یا شباهت این شرکت ها به فعالتهای تجاری گلد کوئیست، بدلیل استقبال برخی از هم وطنان جنوب کشور از این گونه فعالیتها، نکاتی قابل توجه می باشد که فهرست وار نقل می کنم:


1- ظاهراً این شرکت ها با فروش جنس به افراد،  وی را وارد یک معامله می کنند و سود حاصله مربوط به خود آنهاست. تا اینجا قسمت اول یعنی« بازاریابی» تحقق یافته و در مرحله باید این فرد باید حداقل چهار زیر شبکه را یافته و چهار نفر  دیگر را نیز در این موضوع وارد نموده و هریک از آنها نیز چهار نفر دیگر و بدین ترتیب شبکه گسترده ای از افراد  خریدار پیدا شده که شرکت نیز به افرادی که به گسترش این شبکه کمک کرده اند سو می دهد. و اینجا بخش دوم نام این شرکت ها یعنی « شبکه ای» تحقق می یابد که بی شباهت به گلد گوئیست نیست.


  البته پرداخت این سود منوط به یافتن شریک در شبکه است. رشد شبكه‌ها در طول زمان با افزايش تعداد مشتريان، كند و كندتر مي‌شود. يك شبكه دودويي مثلاً در لايه بيستم به بيش از يك ميليون عضو و در لايه سي و سوم به بيش از 8 ميليارد عضو جديد نياز دارد! در نتيجه دير يا زود زماني مي‌رسد كه ديگر نمي‌توان در زمان معقول براي شركت مشتري پيدا كرد. اينجاست كه درصد بسيار بالايي از اعضاي اين شبكه ضرر مي‌كنند. اين در حالي است كه شركت و تنها درصد كمي از مشترياني كه زودتر وارد شبكه شده‌اند، به سودي بسيار رسيده‌اند. در چنين حالتي این گونه شرکت ها  چگونه مي توانند در مقابل هزاران فردي كه با وعده پورسانت هاي عالي وارد شبكه خواهند شد،لااقل سود حداقلي آنها را تا حدي تضمين كند؟


2- نبايد فراموش كنيم كه شركتي كه در هر مرحله بيش از 90 درصد مشتريانش در انتظار سود هستند، اگرمثلاً  يك ميليون عضو داشته باشد 900 هزار نفر آنها در انتظار سود هستند و اين انتظار در صورتي به پايان مي‌رسد كه تعداد كل مشتريان 10 ميليون نفر شود و در اين حالت تعداد كساني كه در انتظار سود هستند به 9 ميليون نفر رسيده است! يعني تعداد اين افراد 10 برابر شده است. اين روند دير يا زود متوقف خواهد شد و واضح است كه هر چه زمان توقف، ديرتر باشد، تعداد ضرركرده‌ها بيشتر خواهد بود.در واقع احتمال به سود رسيدن اعضا در اينگونه شركت ها بسيار بسيار ضعيف است،بنابراين در صورت قانوني بودن شبكه هاي بازاريابي،همه نارضايتي هاي ناشي از مالباختگي و بر باد رفتن آرزوهاي واهي،متوجه مراجع قانوني خواهد شد كه از اين فعاليت ها حمايت كرده اند. هر چند معمولاً این شرکت ها برای تبلیغ هم که شده به افراد اول تا سوم و یا دهم در یک منطقه، سود کلانی می دهند تا دیگران به عشق همین سود، وارد شبکه شوند.


3- سابقه ذهنی  ملت  ایران، در مورد این گونه شرکت ها بسیار بد است زیرا گاهی دیده اند که اصل شرکت از میان رفته و سیل مال باختگان به سوی قوه قضائیه گسیل شده اند و مع الاسف نتیجه ای هم حاصل نشده است .آیا گمان یا احتمال ضعیفی نمی رود که شرکت هایی اینچنین به سرنوشت شوم آنها مبتلا شوند؟  آیا نباید علاج واقعه را قبل از وقوع نمود؟ 


4-  به نظر می سد باید  مردمی که می خواهند در این گونه شرکت ها سرمایه گذاری کنند، باید اولاً از هویت  مدیران اصلی این شرکت ها مطلع شده و مطمئن شوند که این شرکت ها برابر با مقررات و مطابق مجوزهای خود عمل می کنند یا نه ؟


5- حلال یا حرام بودن این گونه سودها را به مراجع محترم تقلید ایدهم الله تعالی واگذار می کنیم . اما براستی چنین سودهایی مصادیق مال مشتبه ( که حلال و حرامش معلوم نیست ) نمی باشد؟ البته مجمع مفتیان اهل سنت جنوب ایران  در جزوه ای که به ادعای خودشان مناط فتاوای خویش مبنی بر حرمت سرمایه گذاری در این شرکت ها را بیان نموده اند ، از اهل سنت خواسته اند که به هیچ وجه در این معاملات حرام وارد نشوند.


6- سوالی که باید ذهن هر فردی را به خود مشغول کند، آن است که این  همه جنس مانند و سایل آرایشی و شامپو امثال آن  در  کجا باید بفروش می رسد؟  آیا احتمال اشباع بازار نمی رود؟ تکلیف بازاریانی که هزینه های مختلفی مانند اجاره هزینه مجمع و مالیات و امثال آن را می پردازند چه می شود؟ مگر مردم چقدر کرم و شامپو می خرند؟  معلوم نیست قیمت این وسایل از قیمت عادی آن در بازار کمتر باشد .به ویژه آنکه در شهرهای دور هزینه پست یا کرایه حمل هم به آن افزوده می شود .


7- از حلال یا حرام بودن  این معامله که بگذریم، به یقین این معامله با سیل سؤالات و ابهاماتی که بخشی از آن در بالا مذکور افتاد، معامله ای شبهه ناک است و رسول اکرم (ص) و ائمه هدی (ع) ما را به شدت به اجتناب از مشتبهات و شبهه، برای عدم وقوع در حرام، دعوت  کرده اند . چنانچه در دعای امام زمان (عج) می خوانیم : « و َ طَهِّر بطونَنَا مِنَ الحَرامِ و الشُّبهَهِ »


8- آیا اگرهمین سرمایه ها را در یک شرکت تولیدی مجتمع نماییم، به فضای اقتصادی کشور کمک نکرده ایم؟ آیا در این صورت سود ما حلال تر نیست ؟ 


در هر حال به نظر می رسد همه ما باید در لقمه حلال تفکر کنیم چنانچه قرآن کریم می فرماید « فلینظر الانسان الی طعامه» 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 19:04

کد مطلب 3592- ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۴۵

گزارش تصویری/

ششمین یادواره کشوری کودک

ششمین یادواره کشوری کودک با عنوان فتح «تل آویو» با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس در لامرد استان فارس برگزار شد.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:16

کد مطلب 3593- ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۲۹

مسابقه بزرگ موبایلی؛

نتیجه انتخابات لامرد و مهر را پیش بینی کنید + لینک دانلود نرم افزار

با مشخص شدن نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و جهت پرشور کردن این رقابتها، مسابقه بزرگ پیش بینی برنده انتخابات در حوزه لامرد و مهر از طریق تلفن های همراه آغاز شد.

لامـــــرود - با مشخص شدن نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و جهت پرشور کردن این رقابتها، مسابقه بزرگ پیش بینی برنده انتخابات در حوزه لامرد و مهر از طریق تلفن های همراه آغاز شد.

  1. این مسابقه از طریق نرم افزار موبایلی برگزار خواهد شد. برای دانلود نرم افزار «اینجا» را کلیک نمایید.
  2. برای برندگان این مسابقه بزرگ جوایز متعددی در نظر گرفته شده که جزییات آن به تدریج به صورت روزانه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
  3. شرکت کنندگان در این مسابقه به تعداد روزهایی که برنده انتخابات را درست پیش بینی کنند صاحب امتیاز خواهند شد.
  4. جوایز مسابقه در نهایت بین کسانی که پیش بینی صحیحی انجام داده اند تقسیم خواهد شد و هر شرکت کننده متناسب با امتیاز کسب شده شانس برنده شدن در این مسابقه را خواهد داشت.  قابل ذکر این که افرادی که بیش از یک امتیاز در این مسابقه کسب کرده باشند پتانسیل برنده شدن در بیش از یک جایزه را نیز خواهند داشت.
  5. شرکت کنندگان میتوانند یک بار در روز نتیجه پیش بینی را اعلام کرده و در صورت لزوم نظر خود را در مورد برنده انتخابات اصلاح نمایند.
  6. علاقمندان به شرکت باید توجه داشته باشند که این برنامه یک مسابقه پیش بینی است و هیچ گونه نظرسنجی در آن انجام نخواهد گرفت. ما قصد تفتیش عقاید شما را نداریم. در این مسابقه، شرکت کنندگانی برنده خواهند شد که نتیجه را درست پیش بینی کنند و برای این کار باید اوضاع کاندیداها را دقیقتر رصد و تجزیه و تحلیل نموده و درک صحیحی از موقعیت هر کاندیدا در کل منطقه داشته باشند.
  7. برندگان مسابقه از طریق همین نرم افزار اطلاع رسانی خواهند شد.
  8. این برنامه قصد تبلیغ برای هیچ کاندیدایی را ندارد و لیست نتایج نشان داده شده برآیند پیش بینی شرکت کنندگان است.
  9. از کاندیداهای عزیز تقاضا میشود شعارهای انتخاباتی خود را برای ما ارسال نمایند تا در نرم افزار به معرض دید شرکت کنندگان گذاشته شود.
  10. واحدهای صنفی و شرکتهایی که مایل به مشارکت در جایزه این مسابقه بزرگ و به تبع آن تبلیغ واحد تجاری خود در این نرم افزار هستند میتوانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۹۸۲۸۱۰۷ (عباس زاده) تماس حاصل فرمایند.

لینک دانلود نرم افزار: http://lamrood.ir/entekhabat.apk

قوانین مسابقه:
 

  1. مجددا تاکید میکنیم که این برنامه یک مسابقه پیش بینی است و برنامه نظرسنجی نیست. به تفاوت این دو توجه داشته باشید. ما با نظر شخصیِ شما در مورد کاندیدای اصلح کاری نداریم.
  2. شما در هر روز فقط یک بار اجازه پیش بینی خواهید داشت. در طول روز میتوانید پیش بینی خود را تغییر دهید. نظر آخر شما در نهایت برای آن روز ثبت خواهد شد.
  3. البته میتوانید در روزهای بعد پیش بینی خود را تغییر دهید.
  4. برای اینکه پهنای باند اینترنت شما مصرف نشود این نرم افزار نتیجه پیش بینی شما را ذخیره کرده و پس از پایان روز در صورت اتصال شما به اینترنت اطلاعات را به سرور مسابقه مخابره خواهد کرد.
  5. ملاک قرعه کشی نهایی، آخرین پیش بینی شما خواهد بود. در صورتی که پیش بینی نهایی شما درست باشد، به تعداد آخرین روزهایی که پیش بینی صحیح انجام داده اید امتیاز خواهید گرفت.
  6. در صورتی که در برخی روزها پیش بینی صحیح انجام داده باشید اما بعدا نظر خود را عوض کرده باشید امتیازی برای شما منظور نخواهد شد.
  7. در پایان بین افرادی که نتیجه ی درست را پیش بینی کرده اند براساس امتیاز کسب شده قرعه  کشی خواهد شد. یعنی شانس شما با بالا رفتن امتیازتان بیشتر خواهد شد.
  8. نتیجه پیش بینی کل افراد شرکت کننده هر شب در یک ساعت خاص به روزرسانی شده و از طریق همین برنامه به اطلاع شما خواهد رسید.
  9. تغییر پیش بینی تا دو روز مانده به انتخابات امکان پذیر خواهد بود و پس از آن غیرفعال خواهد شد.

نکاتی که باید برای کسب امتیاز بیشتر به آن توجه کنید:

  1. فقط نظر خود را در پیش بینی لحاظ نکنید با بررسی نظر دوستان و اطرافیان سعی کنید پیش بینی کنید کدام یک از نامزد های انتخاباتی احتمال موفقیت بیشتری دارند.
  2. در صورتی که مطمین هستید فردی که پیش بینی کرده اید برنده انتخابات خواهد شد نظر خود را تغییر ندهید تا امتیاز روزهای مختلف با هم جمع شود.
  3. در صورتی که نظر خود را مرتب عوض کنید احتمال دارد امتیاز کمی نصیب شما شود.
  4. کاندیداهایی که در برنامه لیست شده اند بر اساس نتیجه تایید صلاحیت اعلام شده از مراجع رسمی میباشند. در صورتی که کاندیداهای دیگری تایید شوند به این لیست اضافه خواهند شد.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:16

کد مطلب 3594- ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶:۰۶

تلنگر انتخاباتی؛

مناعت طبع را از «مِسی» بیاموزیم!

خوب است که این افراد نیز روزی هزار مرتبه این حرکت را ببینند و اندکی بیاندیشند که چگونه می شود به صلاح دیگران از مطامع خود گذشت و به فکر اصلاح جامعه و کمک به امت اسلامی باشد.

لامــــــرود/ اسماعیل مصلی نژاد - در این روزهایی که در کشور اسلامی ایران کاندیداهای مختلف در حال بدگویی و زیر آب زدن و زیر آبی رفتن هستند و از هر راهی برای رسیدن به مطامع دنیایی خود استفاده می کنند و با اینکه می دانند فرد اصلح کیست، از هر ترفندی استفاده می کنند تا به هدف خود برسند. هدفی که شاید نه به صلاح مردم و نه به مصلحت جمهوری اسلامی باشد.


حال در آنسوی دنیا، یک فوتبالیست (مسی) در زدن یک پنالتی، برای کمک به هم تیمی خود (سوارز) برای رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ اسپانیا و نیز از سوی دیگر برای روحیه دادن به یوهان کرایف اسطوره بزرگ تیم بارسلونا که این روز ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم میکند پنالتی را به سبک این اسطوره می زند تا هم روحیه ی او را افزوده و هم به هم تیمی خود کمک کند. این در حالی است که اگر خود او این گل را به ثمر میرساند سیصدمین گل خود را زده بود و رکوردی به یاد ماندنی از او به جا میماند.


در ادبیات اسلامی ما به این از خود گذشتگی  و نوع دوستی ، مناعت طبع گویند. این همان چیزی است که در این روزها در میان کاندیداها دیده نمی شود و می توان گفت در میان خیلی از آنها عکس این مطلب یعنی خود خواهی و خود پسندی موج می زند. خوب است که این افراد نیز روزی هزار مرتبه این حرکت را ببینند و اندکی بیاندیشند که چگونه می شود به صلاح دیگران از مطامع خود گذشت  و به فکر اصلاح جامعه و کمک به امت اسلامی باشد.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 4:16

کد مطلب 3586- ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸:۰۴

جنگ برای بهارستان به هر قیمتی؛

گرداننده اصلی کیست؟ پول هایی که امروز خرج می شوند تا فردا دو دستی تلافیش را بستانند!

مردمان شهرم کسی را انتخاب می کنند که همدردشان باشد نه کسی که آنقدر پول اطرافیانش اضافه باشد که بی ریا خرج تبلیغاتش می کند، کسی را انتخاب می کنند که از جنس خودشان باشد و سرمایه و جیب های پرپولی برای تبلیغاتشان حمایتشان نکند، کسانی که امروز بی ابا خرج می کنند تا روزی دیگر و روزگاری دیگر، دو دستی تلافی آن را بستانند، مگر فراموشتان شده است که چنین کسی اگر مجلس برود، از بی دردی دیگر درد مردم شهرش را یادش نمی ماند.

لامـــــرود/ ب.مجیدی - امروز به طور تصادفی لینک خبری برایم ارسال شد که دیدار خانواده های شهدا مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده بود.


آنقدر سخنان مقام معظم رهبری، خانواده های شهدا و عکس آن بچه های معصوم در آغوش رهبر دلنشین بود که ساعت ها مرا خیره در مانیتور کامپیوتر کرد.


نمیدانم چرا با دیدن آن عکس و حرف ها، اشک امانم را بریده بود... اما وقتی از خود گذشتگی آن بزرگ مردان با سن و سال های کم را می خواندم، تنها با خود زمزمه کردم یعنی در شهر من کسی از خود نمی گذرد که چنین بر سر پست و مقام و صندلی بهارستان دعوا است؟


مگر آن صندلی و جایگاه از جان و زندگی این شیردلان با ارزش تر است که بدون هیچ حرفی فرزندان و خانواده هایشان را گذاشتند و رفتند تا ما در آرامش باشیم و این سیاست مداران در جنگ و دعوا برای صندلی مجلس؟؟؟؟؟


آری دلم پر از درد است، دردی از جنس  آن پدر جوان که لحظه تولد فرزندش به شهادت می رسد برای آسایش و آرامش ملتش اما این پدران شهر من حتی برای آسایش و آرامش خانواده ها و جوانان خودشان هم حاضر به گذشت نیستند...


چه داستان تلخ و تاسف باری است که برای آیندگانمان به یادگار خواهیم گذاشت؛ داستان جنگ رسیدن به بهارستان به هر قیمتی.


دوست دارم آنقدر داد بزنم تا همه دنیا صدایم را بشنوند که ای مردمانی که می گویید ما برای مردم آمده ایم، پس این همه خودخواهی و غرور برای چیست؟


پس اگر بفکر مردم هستید، چرا شماها نمی روید تا به مردم ثابت شود مرد بودید و پای حرفتان مانده اید...
آری سینه ام مالا مال درد است، دردی از جنس دروغ، دروغ هایی که برای پست و مقام می جنگند و آنوقت بهانه اش را مردمی می کنید که تنها بخاطر خودخواهی های امثال شماها در رنج و عذاب هستند...


آری من جوان این شهر به نمایندگی از مردمم می گویم، حضور اینگونه تان نشانه خیانت است و نه به نشانه کمک به این شهر...
آیا وقت آن نرسیده است که از خواب غفلت بیدار شوید و به حق برای مردم و رضای خدا کار کنید؟


آیا تاکنون اشک های آن پدر، مادر، همسر و فرزندان خردسال شهدا را دیده اید؟ یا نه آنقدر خودتان را غرق در جلسات انتخاباتی و جنگ برای کرسی مجلس کرده اید که همه چیز و همه کس را به فراموشی سپرده اید.


نمی دانم شاید از دیدگاه شما ارزش مردم به یک دست شام و پول شارژ موبایل و امثال اینچیزها باشد اما بدانید مردمان شهرم، هوشیارتر از این هستند که بخواهند براین اساس، رای دهند.


این را برای کسانی مینویسم که اینروزها سخت گرفتار جنگ بهارستان شده اند، شاید برایتان شنیدنی باشد تا در حد چند خط حرف دل مردم را بدانید؛


مردمان شهرم کسی را انتخاب می کنند که همدردشان باشد نه کسی که آنقدر پول اطرافیانش  اضافه باشد که بی ریا خرج تبلیغاتش می کند، کسی را انتخاب می کنند که از جنس خودشان باشد و سرمایه و جیب های پرپولی برای تبلیغاتشان حمایتشان نکند، کسانی که امروز بی ابا خرج می کنند تا روزی دیگر و روزگاری دیگر، دو دستی تلافی آن را بستانند، مگر فراموشتان شده است که چنین کسی اگر مجلس برود، از بی دردی دیگر درد مردم شهرش را یادش نمی ماند. 


آری مردمان شهرم به خوبی می دانند کسانی که همچون باد، در هر دوره ای، به سمت یک نفر رفته اند و در دور دیگر انتخابات، علیرغم حضور آن شخص در عرصه رقابت، به سراغ دیگری رفته اند، قابل اعتماد نبوده و نیستند.
آری مردمان شهرم به خوبی می دانند کسانی که در دور قبل انتخابات با فرد دیگری بوده اند و پول های هنگفت خرج کردند اما این بار به سراغ دیگری رفته اند، چه مقاصد و اهدافی را در سر داشته اند که با آن نفر قبلی به جایی نرسیده و قول اجابتش را از فرد کنونی گرفته اند.


آری مردمان شهرم کسی را انتخاب می کنند که همیشه دلشان با خدا باشد و جایشان در صف اول نمازهای جماعت نه کسانی که تنها به مدت چندماهی، صف های نماز را پر از ریا و دورویی شان می کنند.


آری مردمان شهرم به صداقت رای خواهند داد نه دروغ و دورویی.

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 12:28

کد مطلب 3587- ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵:۱۷

روایتی از سفر 30 مرد آسمانی به بخش گله دار؛

کلیپ/ شهید گمنام

گروهی از جوانان انقلابی گله دار در کلیپی زیبا و تماشایی تشییع پیکر 30 لاله عاشق را در مدت زمان 13 دقیقه به تصویر کشیده اند.

دانلود ویدیو

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 12:28

کد مطلب 3588- ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷:۴۷

گزارش تصویری/

افتتاح سومین نمایشگاه آفتاب در لامرد

با حضور جمعی از مسئولان، خیراندیشان و حامیان بنیاد آفتاب سومین نمایشگاه آفتاب به همت بنیاد آفتاب موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی و به‌منظور حمایت از این بیماران در لامرد و مهر در هتل قصر امیریه لامرد راه‌اندازی شد.

 

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 12:28

کد مطلب 3579- ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۲۶

دو کلام حرف حساب با ولایتمداران:

این آقا نمی تواند بگوید من آقازاده فلانی هستم؛ اینها حرف مفت است!

باید این سخن مقام معظم رهبری که در درس خارج فقه مورخ 30/9/94 ایراد فرمودند را مدّ نظر قرار داد: "حضرت علی (ع) فرمودند ای مردم بدانید هیچ شرافتی بالاتر از اسلام نیست. حضرت فرمود اسلام شرف است، قومت هرکه می خواهد باشد. دیگر در جامعه این آقا نمی تواند بگوید من آقازاده فلانی هستم؛ اینها حرف مفت است!"

لامـــــرود / ارسالی کاربران- حضرت آيت الله خامنه اي در چند نوبت نسبت به خطر اتصال نامزدها به كانون‌هاي ثروت و قدرت تذكر و هشدار داده‌اند. ايشان ابتدا در ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تاريخ هشتم خردادماه 90، نمايندگان مجلس را از نزديك شدن به صاحبان قدرت و ثروت برحذر داشته و فرمودند:


«يك مسئله‌ى ديگر هم نزديك شدن به صاحبان قدرت و ثروت است؛ اين را ما با شما بى‌رودربايستى عرض كنيم. بالاخره ما برادرانِ هم هستيم؛ همديگر را بايستى تواصى به حق و تواصى به خير كنيم. اين خيلى خطر بزرگى است كه كسى به خاطر تأمين نمايندگى در يك دوره، نزديك بشود به صاحبان ثروت يا به صاحبان قدرت؛ اين خيلى چيز بدى است؛ اين از آن چيزهايي است كه خداى متعال از آنها نمي‌گذرد و انتقام خواهد گرفت. اين چيزها روى شخص، روى عاقبت ـ عاقبت به خيرى كه اين‌قدر برايش اهميت قائليم ـ و روى جامعه اثر منفى مي‌گذارد.»


رهبر معظم انقلاب علاوه بر تذكر به نمايندگان مجلس و نامزدهاي انتخاباتي، مردم را نيز مورد خطاب قرار داده و در تاريخ 20 مهر 1390 در جمع مردم كرمانشاه فرمودند:
«مردم بايد كسانى را انتخاب كنند كه به كانون‌هاى ثروت و قدرت متصل نباشند؛ كسانى باشند كه واقعاً مردم اينها را بخواهند؛ بر طبق وجدانشان، بر طبق دينشان، بر طبق وظايف انقلابى‌شان عمل كنند؛ كه حالا بحث در اين‌باره زياد است.»
تكرار هشدار رهبري معظم انقلاب، پرسش‌هايي را برانگيخته است كه به مواردي از آن اشاره مي‌شود.


منظور از كانون‌هاي ثروت و قدرت چيست؟ آيا از نظر ايشان «كانون‌هاي قدرت»؛ عطف بيان «كانون‌هاي ثروت» است يا كانوني مستقل است؟ اتصال به كانون‌هاي ثروت و قدرت چه خطراتي را براي كشور و انقلاب به دنبال دارد؟ آيا منظور از كانون‌هاي ثروت، ثروت‌هاي عمومي است يا خصوصي؟ پاسخ اين پرسش‌ها را مي‌توان با دقت در مواضع مقام معظم رهبري يافت.


آري! مقام معظم رهبري به درستي اين خطر را تشخيص داده و در تاريخ 19 دي ماه 1390 در ديدار مردم قم فرمودند:
«امروز در به‌اصطلاح دموكراسى‌هاى دنيا، در آمريكا و غير آمريكا اين رسم هست؛ كُمپانى‌ها و پولدارها به نامزد انتخابات در رياست جمهورى يا در انتخابات كنگره پول مي‌دهند، ولى او در مقابل آنها متعهد است. آن رييس جمهورى كه با پول دستگاه‌هاى گوناگون و مراكز ثروت سر كار بيايد، در مقابل آنها متعهد است. آن نماينده‌ى مجلسى كه با پول فلان شركت و فلان كُمپانى و فلان ارباب و فلان پولدار توى مجلس بيايد، مجبور است آنجايي كه آنها لازم مي‌دانند، قانون جعل كند، قانون بر دارد، توسعه و تضييق در قانون بكند. اين نماينده به درد مردم نمي‌خورد. نه بايد به مراكز ثروت‌هاى شخصى متصل بود، و نه به طريق اولى‌ به ثروت‌هاى عمومى. كسى بيايد از پول بيت‌المال مصرف كند، براى اينكه به وكالت مجلس برسد؛ اين دو برابر اشكال دارد، اشكال مضاعف دارد. اينها را بايد مردم مراقب باشند. البته هر كسى را هم نمي‌شود متهم كرد. بگوييم آقا اين وابسته‌ى به فلان‌جاست، اين وابسته‌ى به فلان كس است، اين فلان پول را خرج كرده؛ بايد اينها هم روشن شود، بايد ثابت شود.»


توليد ثروت و يا وجود كانون ثروت نه تنها مورد نكوهش نيست بلكه حتي در صورت استفاده‌ي صحيح و مشروع از ثروت، ارزشمند نيز هست. بالاتر از آن حتي مي‌توان ادعا كرد كه حمايت برخي افراد خيّر ثروتمند از نامزدهاي ارزشي اگر بدون درخواست و بدون توقع افراد ثروتمند براي جبران از سوي نامزدها و تنها به نيّت راهيابي افراد ديندارِ عدالت خواه به اركان حكومت باشد، عملي خداپسندانه و ارزشمند است كه البته اينگونه موارد به ندرت يافت مي‌شود و نامزدها مي‌بايست در تشخيص سلامت نفساني و مالي چنين پيشنهاددهندگاني، وسواس ويژه به خرج دهند.


مقام معظم رهبري در تاريخ  14 خرداد 1390 در مراسم بیست و دومین سالگرد امام خمینی(ره) در اين رابطه فرمودند:
«امام اصرار داشت كه مسئولين از ميان مردم انتخاب شوند، از خود مردم باشند، وابستگى‌ها ملاك قبول مسئوليت‌ها نباشد. وابستگى به شخصيت‌ها، به فاميل‌ها، بلاى هزار فاميلى كه در دوران قاجار و دوران پهلوى بر سر اين كشور آمد، امام بزرگوار ما را نسبت به اين قضيه حساس كرده بود. گاهى در مقام تعريف از يك مسئولى مي‌گفتند: اين از دل مردم برخاسته است. ملاك را اين مي‌دانستند. از نظر امام بزرگوار، تكيه‌ى به ثروت و تكيه‌ى به قدرت براى گرفتن مسئوليت، جزو خطرهاى بزرگ براى كشور و براى انقلاب بود.»


ما در گذشته همواره شاهد نهي مقام معظم رهبري از دخالت دولت و دولتي‌ها در انتخابات از طريق معرفي نامزد از سوي آنها بوده‌ايم. شايد يكي از مهم‌ترين دلايل اين نهي همين جلوگيري از تأثير وابستگي‌ها در واگذاري مسئوليت‌ها بوده است.
آري! دولت حتي اگر بدون در نظر گرفتن ملاك‌هايي چون وابستگي‌هاي خويشاوندي و گروهيِ نامزدها به خود؛ به انتخاب و معرفي افراد روي آورد در بهترين حالت شبهاتي چون تبديل مراكز نظارتي بر دولت به مراكز مطيع دولت، تلاش براي جاودانه كردن قدرت جناح حاكم و يا تلاش براي دخالت در نتايج انتخابات در اذهان عمومي شكل خواهد گرفت.


با اين حال سخنان مقام معظم رهبري تنها شامل «صاحبان قدرت» نيست، بلكه ايشان هم  نامزدها را از نزديك شدن به كانون‌هاي قدرت منع كرده‌اند و هم به مردم سفارش كرده‌اند كه بايد كسانى را انتخاب كنند كه به كانون‌هاى قدرت متصل نباشند. عمل به اين توصيه باعث حفظ مردمي بودن حكومت خواهد بود.


با توجه به اين سخنان به نظر مي‌رسد آنچه مورد نكوهش مقام معظم رهبري است؛ نه مخالفت با حمايت احزاب سياسي از كانديداها و نه مخالفت با گرايش كانديداها به احزاب سياسي است بلكه اين نگاهِ صرفاً قدرت طلبانه در گرايش به احزاب يا حمايت احزاب از نامزدهاست كه مورد نكوهش ايشان قرار گرفته است.


آري! آنچه مهم است انگيزه‌ي حضور نامزدها در ميدان رقابت است. هر «نامزد انتخابات بايد با انگيزه‌ى خدمت وارد شود؛ اين را بايد تشخيص داد، بايد فهميد، بايد حدس زد. اگر چنانچه نامزدها به مراكز ثروت و قدرت متصل شوند، كار خراب مي‌شود.» (بيانات مقام معظم رهبري در ديدار مردم قم، 19 دي ماه 1390)


اما در اين ميان نقش مردم از همه مهم‌تر و برجسته‌تر است. مردم مي‌بايست بدون توجه به حمايت يا عدم حمايت كانون‌هاي قدرت از نامزدهاي موجود؛ هر نامزد را مستقلاً مورد ارزيابي قرار داده و پس از اطمينان از صلاحيت‌هاي فردي و اجتماعي هر شخص به او رأي دهند و چنانچه مهم‌ترين ويژگي نامزدي را وابستگي او به كانون‌هاي ثروت و قدرت‌ يافتند از رأي دادن به وي خودداري ورزند.


و همواره باید این سخن مقام معظم رهبری که در درس خارج فقه مورخ 30/9/94 ایراد فرمودند را مدّ نظر قرار داد:
"حضرت علی (ع) فرمودند ای مردم بدانید هیچ شرافتی بالاتر از اسلام نیست. حضرت فرمود اسلام شرف است، قومت هرکه می خواهد باشد. دیگر در جامعه این آقا نمی تواند بگوید من آقازاده فلانی هستم؛ اینها حرف مفت است!"


و اما سوال اساسی؛
کدام یک از نامزدهای انتخابات با حمايت كانون‌هاي قدرت و ثروت و با برخورداري از امكانات مادي و معنوي آنها به صحنه انتخابات وارد شده اند؟ و در مقابل کدام یک از نامزدهاي انتخابات مجلس تنها با احساس تكليف شرعي، از آسایش و زندگی خود گذشته و براي خدمت به مردم و جلب رضاي الهي وارد صحنه‌ي انتخابات شده اند؟ 

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 19:36

اخبار فوری

يكشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴,Feb 14 2016

کد مطلب 3580- ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۱۷

عکس هوایی از راهپیمایی مردم لامرد

عکس هوایی از راهپیمایی

پاسخ به نظر

آخرین خبر
آرشیو
تبلیغات

لامرد ما

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 19:36

کد مطلب 3581- ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۲

گزارش تصویری/

حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن

مسئولین شهرستانی همچون دیگر اقشار مردمی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافته بودند.

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن
حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمنحضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن

- - , .

اخبار شهرستان لامرد...
ما را در سایت اخبار شهرستان لامرد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار lamerd بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 19:36